Rockhopper meert aankomende Vrijdag aan!

Rockhopper komt weer een keertje. 90% dat Rockhopper Vrijdag aanmeert! (10% kans dat er weer wat gebeurt met Rockhopper!!!) Tot nu toe gaat nog alles goed met de Migrator! Als je in de Telescoop kijkt dat zie je al de Migrator!

-Dit zie je in de Telescoop

image

-Maar als je een beetje inzoomt dan zie je een blije Rockhopper!

image

9 Reacties to “Rockhopper meert aankomende Vrijdag aan!”

  1. coole boy (cp naam) Says:

    sukkel! das bewerkt!!!!
    Nee, dat kan toch niet…! 😉

  2. coole boy (cp naam) Says:

    jawel!!

  3. Scrachasniff Says:

    Kijk, dit is nou eens géén edit! XD Oh, en CB beledigde je…
    Hahaha 😀

  4. goomuin Says:

    haha lachende rockhopper!
    en coole boy moet niet meteen schelden!
    Oke, haha

  5. ricardo Says:

    goomuin heeft wel gelijk en die stomme cp mac heeft er vanlanks gekregen ik heb flink wat uitgescholde hij zat op redbluemast zijn msn
    Oh, ik vind het maar raar met die MsN van Redbluemast. Kan de echte Redbluemast nog op zijn MsN?

  6. anubisboy Says:

    ja ik denk dat ik gewoon cp weer ga spelen en mn adres niiet ga vertellen maar ik speel geen panfu meer en msn doe ik ook niet
    Oh oke, dan raak ik gellukkig niet mijn bezoeker kwijt 😀

  7. koopuin Says:

    hey coole boy een beetje rustiger gaat ook hoor!
    en jeffientje hoe zoom je in?
    Haha, sommige zijn erin getuimeld! Je kunt helemaal niet inzoomen (ik heb het bewerkt)

  8. koopuin Says:

    waarom trap ik altijd in die grapje 🙂
    Haha, weet ik niet 😀

  9. anubisboy Says:

    12345678


Plaats een reactie