Rockhopper zet Vrijdag eerste stap op Club Penguin!

Rockhopper, hij komt er weer aan! En nu hopelijk zonder enige problemen…… Namelijk Herbert en zijn Trouwe Handlanger Klutzy zitten wel even vast in de Ondergrondse gangen, maar wat ik me afvraag is dat ik geen enkel gat zie in de Dock!

-Nergens een gat te bekenen in de Dock….

image

Om Missie 8 iets geloof waardiger over te laten komen konden ze op z’n minst wel een klein gaatje daar laten tekenen!

-Zo ziet de Dock in Missie 8 eruit! (met gat)

image

Ow Jah en nog meer Nieuws, namelijk de Migrator is weer heel erg kortbij! (kijk maar in de Telescoop!)

-Uitzicht vanaf de Telescoop (Woensdag)

                                   image

Als Rockhopper in Club Penguin is, komt er natuurlijk ook weer een nieuw FREE-ITEM (alle NON-MEMBERS juigen!)

-Plaatje van Rockhopper met zijn Rode Pufle

                                           image

4 Reacties to “Rockhopper zet Vrijdag eerste stap op Club Penguin!”

  1. anubisboy Says:

    hey jeffientje op de mision sneak peak stond een vulkaan,maar die kwam niet in de missie voor,hoe kan dat dan dat hij niet voor kwam!
    Jah, dat vraag ik mij ook af! In plaats van de Vuurtoren staan er bomen…. Ik weet het antwoord echt niet.

  2. Jesseping Says:

    Juich!!! Juich!!!
    /Juicht Ook\

  3. Scrachasniff Says:

    Ze zouden het gat dichten, weet je nog?

  4. alides Says:

    yeaah hy is al weg yeeeh


Plaats een reactie