Mijn eerste ontmoeting met Rockhopper!

Eindelijk ik heb hem ontmoet. Wie?

Rockhopper

Ik heb eindelijk dé achtergrond van Rockhopper! Vandaag ben ik hem tegengekomen in de Server Frozen in Canada. Bolvierke was er ook! Hier zijn een paar plaatjes, toen Rockhopper in Frozen was:

rockhoppergezien

8 Reacties to “Mijn eerste ontmoeting met Rockhopper!”

  1. bredenhoff1 Says:

    alweer frozen??!!2 of 3 dagen geleden ontmoettte ik hem ook ook in frozen! zou dat zijn lievelings server zijn?
    Ja, misschien heb je gelijk, hij gaat (bijna) altijd naar druke servers 🙂

  2. Scrachasniff Says:

    Hoe laat? En hoe lang blijft Rockhopper in een server? Dan kan ik hem opsporen!
    Ik denk dat hij al lang weg is 😉

  3. bredenhoff1 Says:

    ik heb een nieuwe pagina op me site bredenhoff1 verhaal wil je een roll laat een berigtje agter op de pagina van me site!
    http://www.bredenhoff1.wordpress.com

  4. joeri008 Says:

    Wow cool! ik wou dat ik hem ook zag!

  5. pinda11 Says:

    vet ik heb hem ontmoet in flipper

  6. pinda11 Says:

    ik ben rockhopper tegen gekomen bij flipper

  7. pinda11 Says:

    (sorry van de dubbele reactie)

  8. goudrobot2 Says:

    Waar kom je als je naar Rockhopper´s huis gaat?
    Hij heeft niet echt een huis.


Plaats een reactie